IT4Innovations je předním výzkumným, vývojovým a inovačním centrem v oblasti vysoce výkonného počítání (HPC), datových analýz (HPDA), umělé inteligence (AI), kvantového počítání (QC) a jejich aplikací do dalších vědeckých, průmyslových i společenských oborů. Má silné mezinárodní vazby a zaměstnává více než 150 vědeckých, technických i administrativních zaměstnanců. V současné době IT4Innovations provozuje dva superpočítače: Karolina (15,7 PFlop/s, instalovaný v létě 2021) a Barbora (849 TFlop/s, instalovaný na podzim 2019) a je členem konsorcia provozujícího jeden z nejvýkonnějších evropských superpočítačů LUMI. V IT4Innovations je instalován kvantový počítač VLQ konsorcia LUMI-Q.  

Staň se součástí týmu IT4Innovations  a umožni nahlédnout do tajů výkonných počítačů a umělé inteligence v rámci organizovaných akcí široké i odborné veřejnosti. Pokud máš organizačního ducha, budeš se cítit jako ryba ve vodě.        

Specialista/ka pro eventy a komunikaci

                

Popis pracovních činností:                 

  • zodpovědnost za plánování, přípravu a pořádání eventů různého typu (odborné konference, významné národní i mezinárodní akce, akce pro veřejnost, projektová setkání, školení, exkurze, akce pro zaměstnance),            
  • příprava rozpočtů jednotlivých eventů, potřebná administrativa i následný reporting,             
  • zajištění komunikace, podpory, technického vybavení a zpětné vazby k eventům,
  • výběr, nákup a řízení skladových zásob reklamních předmětů,
  • správa obsahu webových stránek a jejich editace,            
  • evidence a reporting aktivit oddělení,         
  • samostatná komunikace s interními útvary i externími dodavateli (catering, hotely, dodavatelé reklamních předmětů, grafik),         
  • komunikace s účastníky akcí, vč. těch ze zahraničí,         
  • možnost zapojení do zahraničních projektů,          
  • doprovodná administrativa.              

                              

Výše úvazku: 1,0

Forma úvazku: pracovní smlouva na dobu určitou s možností prodloužení

Předpokládaný nástup: ihned nebo dle domluvy

                              

Požadujeme:                

  • VŠ vzdělání,   
  • praxi na obdobné pozici alespoň 3 roky,    
  • výbornou znalost českého jazyka slovem i písmem,         
  • znalost angličtiny slovem i písmem na úrovni B2,          
  • velmi dobrou znalost MS Office, včetně streamovacích nástrojů: Zoom, MS Teams, Google Meet apod.,
  • alespoň mírná znalost práce s grafickými programy,        
  • skvělé organizační schopnosti, samostatnost, kreativitu, iniciativnost, flexibilitu, odolnost vůči stresu, ochotu cestovat,       
  • pozitivní přístup a týmovou spolupráci.     

                              

Nabízíme:                       

  • práci v perspektivní organizaci na hlavní pracovní poměr,            
  • mzdové ohodnocení dle praxe a zkušeností kandidát/ky,             
  • jazykové vzdělávání a odborná školení,     
  • zajímavou práci v mezinárodním kolektivu,            
  • moderní pracovní prostředí a možnost parkování přímo na pracovišti,
  • 6 týdnů dovolené,      
  • pružná pracovní doba a možnost částečně pracovat z domu,   
  • univerzitní mateřská školka,                                                                                                                              
  • příspěvek na penzijní připojištění po prvním roce pracovního poměru,                                                                                                                      
  • závodní stravování v menze,              
  • MultiSport karta a další benefity.    

                              

Přihlášky doložené životopisem a motivačním dopisem zasílejte na mailovou adresu: petra.brozova@vsb.cz do 24. 6. 2025. Do předmětu zprávy uvádějte prosím „VŘ na pozici Specialista/ka pro eventy a komunikaci“.                   

Osobní údaje uchazeče budou zpracovány v rozsahu nezbytném pro realizaci výběrového řízení v souladu s Nařízením EU 2016/679.