IT4Innovations je předním výzkumným, vývojovým a inovačním centrem v oblasti vysoce výkonného počítání (HPC), datových analýz (HPDA), umělé inteligence (AI), kvantového počítání (QC) a jejich aplikací do dalších vědeckých, průmyslových i společenských oborů. Má silné mezinárodní vazby a zaměstnává více než 150 vědeckých, technických i administrativních zaměstnanců. V současné době IT4Innovations provozuje dva superpočítače: Karolina (15,7 PFlop/s, instalovaný v létě 2021) a Barbora (849 TFlop/s, instalovaný na podzim 2019) a je členem konsorcia provozujícího jeden z nejvýkonnějších evropských superpočítačů LUMI. V IT4Innovations je instalován kvantový počítač VLQ konsorcia LUMI-Q.
Staň se součástí týmu IT4Innovations a umožni nahlédnout do tajů výkonných počítačů a umělé inteligence v rámci organizovaných akcí široké i odborné veřejnosti. Pokud máš organizačního ducha, budeš se cítit jako ryba ve vodě.
Specialista/ka pro eventy a komunikaci
Popis pracovních činností:
- zodpovědnost za plánování, přípravu a pořádání eventů různého typu (odborné konference, významné národní i mezinárodní akce, akce pro veřejnost, projektová setkání, školení, exkurze, akce pro zaměstnance),
- příprava rozpočtů jednotlivých eventů, potřebná administrativa i následný reporting,
- zajištění komunikace, podpory, technického vybavení a zpětné vazby k eventům,
- výběr, nákup a řízení skladových zásob reklamních předmětů,
- správa obsahu webových stránek a jejich editace,
- evidence a reporting aktivit oddělení,
- samostatná komunikace s interními útvary i externími dodavateli (catering, hotely, dodavatelé reklamních předmětů, grafik),
- komunikace s účastníky akcí, vč. těch ze zahraničí,
- možnost zapojení do zahraničních projektů,
- doprovodná administrativa.
Výše úvazku: 1,0
Forma úvazku: pracovní smlouva na dobu určitou s možností prodloužení
Předpokládaný nástup: ihned nebo dle domluvy
Požadujeme:
- VŠ vzdělání,
- praxi na obdobné pozici alespoň 3 roky,
- výbornou znalost českého jazyka slovem i písmem,
- znalost angličtiny slovem i písmem na úrovni B2,
- velmi dobrou znalost MS Office, včetně streamovacích nástrojů: Zoom, MS Teams, Google Meet apod.,
- alespoň mírná znalost práce s grafickými programy,
- skvělé organizační schopnosti, samostatnost, kreativitu, iniciativnost, flexibilitu, odolnost vůči stresu, ochotu cestovat,
- pozitivní přístup a týmovou spolupráci.
Nabízíme:
- práci v perspektivní organizaci na hlavní pracovní poměr,
- mzdové ohodnocení dle praxe a zkušeností kandidát/ky,
- jazykové vzdělávání a odborná školení,
- zajímavou práci v mezinárodním kolektivu,
- moderní pracovní prostředí a možnost parkování přímo na pracovišti,
- 6 týdnů dovolené,
- pružná pracovní doba a možnost částečně pracovat z domu,
- univerzitní mateřská školka,
- příspěvek na penzijní připojištění po prvním roce pracovního poměru,
- závodní stravování v menze,
- MultiSport karta a další benefity.
Přihlášky doložené životopisem a motivačním dopisem zasílejte na mailovou adresu: petra.brozova@vsb.cz do 24. 6. 2025. Do předmětu zprávy uvádějte prosím „VŘ na pozici Specialista/ka pro eventy a komunikaci“.
Osobní údaje uchazeče budou zpracovány v rozsahu nezbytném pro realizaci výběrového řízení v souladu s Nařízením EU 2016/679.