IT4Innovations je předním výzkumným, vývojovým a inovačním centrem v oblasti vysoce výkonného počítání (HPC), datových analýz (HPDA), umělé inteligence (AI), kvantového počítání (QC) a jejich aplikací do dalších vědeckých, průmyslových i společenských oborů. Má silné mezinárodní vazby a zaměstnává více než 150 vědeckých, technických i administrativních zaměstnanců. V současné době IT4Innovations provozuje dva superpočítače: Karolina (15,7 PFlop/s, instalovaný v létě 2021) a Barbora (849 TFlop/s, instalovaný na podzim 2019) a je členem konsorcia provozujícího jeden z nejvýkonnějších evropských superpočítačů LUMI. V IT4Innovations je instalován kvantový počítač VLQ konsorcia LUMI-Q.           

Do Ekonomického oddělení hledáme 

Referent/ka cestovních náhrad             

Popis pracovních činností:                          

  • vystavování cestovních příkazů – kontrola přiměřenosti nákladů na cestu s ohledem na cílovou destinaci, požadavků na výši zálohy na cestovní náhrady, souladu s pravidly poskytovatelů dotací, v případě financování z projektových zdrojů a souladu se zákonnými a vnitřními předpisy VŠB-TUO,

  • realizace průzkumů trhu pro nákup letenek a ubytování v případě realizace nákupu pro vysílaného zaměstnance,  

  • vystavení objednávek souvisejících s realizací cesty a zajištění pojištění vysílaných zaměstnanců,             

  • zajištění úhrady faktur a poplatků souvisejících s realizací cesty (letenky, ubytování, konferenční poplatky, atd.) vč. schválení ze strany oprávněných osob,           

  • vyúčtování cestovních příkazů - převzetí dokladů potřebných k vyúčtování cestovních náhrad, kontrola správnosti a úplnosti dokladů předložených k vyúčtování ze strany vyslaného zaměstnance, evidence a archivace originálů dokladů,  

  • evidence kopií příkazů k cestě a vyúčtování cestovních příkazů.  

        

Výše úvazku: 1,0 

Forma úvazku: pracovní smlouva na dobu určitou s možností prodloužení

Předpokládaný nástup: 1. 9. 2025 a nebo dle dohody
 

Požadujeme:                

  • min. SŠ a praxi v problematice cestovních náhrad,           
  • dobrá znalost práce na PC (MS Excel, MS Word, atd.),    
  • znalost AJ (min. B1),
  • časová flexibilita, pečlivost, schopnost týmové spolupráce,     
  • organizační, koordinační a komunikační schopnosti, zvládání stresových situací,     
  • znalost účetního systému SAP a univerzitního prostředí výhodou.        

                              

Nabízíme:                       

  • práci v perspektivní organizaci na hlavní pracovní poměr,            
  • mzdové ohodnocení dle praxe a zkušeností kandidáta, 
  • jazykové vzdělávání a odborná školení,     
  • moderní pracovní prostředí a možnost parkování přímo na pracovišti,
  • 6 týdnů dovolené       
  • pružná pracovní doba a možnost částečně pracovat z domu,   
  • univerzitní mateřská školka,                                                                                                                                 
  • příspěvek na penzijní připojištění,                                                                                                                                    
  • závodní stravování v menze,              
  • MultiSport karta a další zajímavé benefity.              
     

Přihlášky doložené životopisem a motivačním dopisem zasílejte na mailovou adresu: petra.brozova@vsb.cz do 22. 6. 2025. Do předmětu zprávy uvádějte prosím „VŘ na pozici Referent/ka cestovních náhrad“.                    

 Osobní údaje uchazeče budou zpracovány v rozsahu nezbytném pro realizaci výběrového řízení v souladu s Nařízením EU 2016/679.