IT4Innovations je předním výzkumným, vývojovým a inovačním centrem v oblasti vysoce výkonného počítání (HPC), datových analýz (HPDA), umělé inteligence (AI), kvantového počítání (QC) a jejich aplikací do dalších vědeckých, průmyslových i společenských oborů. Má silné mezinárodní vazby a zaměstnává více než 150 vědeckých, technických i administrativních zaměstnanců. V současné době IT4Innovations provozuje dva superpočítače: Karolina (15,7 PFlop/s, instalovaný v létě 2021) a Barbora (849 TFlop/s, instalovaný na podzim 2019) a je členem konsorcia provozujícího jeden z nejvýkonnějších evropských superpočítačů LUMI. V IT4Innovations je instalován kvantový počítač VLQ konsorcia LUMI-Q. 

Hledáme 

Asistent/ka oddělení veřejných zakázek a právních služeb

 

Popis pracovních činností:                 

  • zajišťuje oběh při schvalování a podpis smluvních dokumentů,              
  • zajišťuje korespondenci v právní agendě, 
  • vyřizuje nebo spolupracuje při vyřizování reklamací, vymáhání smluvních pokut a obdobných nároků,            
  • vede evidenci smluv a zajišťuje agendu zavádění smluv do interní databáze (vč. podílení se na uveřejňování smluv v Registru smluv), vedení spisové služby,   
  • zajišťuje oběh a schvalování požadavků nákupů, vede evidenci nákupů,         
  • další možná související agenda dle časových možností a schopností.

                              

Výše úvazku: 1,0

Forma úvazku: pracovní smlouva na dobu určitou (zástup za MD a RD)

Předpokládaný nástup: 1. 12. 2025 a nebo dle domluvy

                              

Požadujeme:                

  • VŠ vzdělání minimálně bakalářského stupně – právní zaměření výhodou, nebo SŠ vzdělání s minimálně dvouletou relevantní praxí s obdobnými agendami jako v náplni pracovní činnosti výše,             
  • zodpovědnost, pečlivost a samostatnost,               
  • znalost AJ (slovem a písmem),         
  • komunikační́ a organizační dovednosti, reprezentativní vystupování, 
  • proaktivní přístup k práci a chuť učit se novým věcem,   
  • znalost práce s MS Office, schopnost práce se spisovou službou výhodou.   

                              

Nabízíme:                       

  • práci v perspektivní organizaci na hlavní pracovní poměr,            
  • mzdové ohodnocení dle praxe a zkušeností kandidáta, 
  • jazykové vzdělávání a odborná školení,     
  • moderní pracovní prostředí a možnost parkování přímo na pracovišti,
  • 6 týdnů dovolené,      
  • pružná pracovní doba a možnost částečně pracovat z domu,   
  • univerzitní mateřská školka,                                                                                                                                 
  • příspěvek na penzijní připojištění po prvním roce pracovního poměru,                                                                                                                      
  • závodní stravování v menze,              
  • MultiSport karta.        

                      

Přihlášky doložené životopisem a motivačním dopisem zasílejte na e-mailovou adresu petra.brozova@vsb.cz do 15. 10. 2025. Do předmětu zprávy uvádějte prosím „VŘ na pozici Asistent/ka oddělení veřejných zakázek a právních služeb“.                            

Osobní údaje uchazeče budou zpracovány v rozsahu nezbytném pro realizaci výběrového řízení v souladu s Nařízením EU 2016/679.