IT4Innovations je předním výzkumným, vývojovým a inovačním centrem v oblasti vysoce výkonného počítání (HPC), datových analýz (HPDA), umělé inteligence (AI), kvantového počítání (QC) a jejich aplikací do dalších vědeckých, průmyslových i společenských oborů. Má silné mezinárodní vazby a zaměstnává více než 150 vědeckých, technických i administrativních zaměstnanců. V současné době IT4Innovations provozuje dva superpočítače: Karolina (15,7 PFlop/s, instalovaný v létě 2021) a Barbora (849 TFlop/s, instalovaný na podzim 2019) a je členem konsorcia provozujícího jeden z nejvýkonnějších evropských superpočítačů LUMI. V IT4Innovations je instalován kvantový počítač VLQ konsorcia LUMI-Q.
Hledáme
Asistent/ka oddělení veřejných zakázek a právních služeb
Popis pracovních činností:
- zajišťuje oběh při schvalování a podpis smluvních dokumentů,
 - zajišťuje korespondenci v právní agendě,
 - vyřizuje nebo spolupracuje při vyřizování reklamací, vymáhání smluvních pokut a obdobných nároků,
 - vede evidenci smluv a zajišťuje agendu zavádění smluv do interní databáze (vč. podílení se na uveřejňování smluv v Registru smluv), vedení spisové služby,
 - zajišťuje oběh a schvalování požadavků nákupů, vede evidenci nákupů,
 - další možná související agenda dle časových možností a schopností.
 
Výše úvazku: 1,0
Forma úvazku: pracovní smlouva na dobu určitou (zástup za MD a RD)
Předpokládaný nástup: 1. 12. 2025 a nebo dle domluvy
Požadujeme:
- VŠ vzdělání minimálně bakalářského stupně – právní zaměření výhodou, nebo SŠ vzdělání s minimálně dvouletou relevantní praxí s obdobnými agendami jako v náplni pracovní činnosti výše,
 - zodpovědnost, pečlivost a samostatnost,
 - znalost AJ (slovem a písmem),
 - komunikační́ a organizační dovednosti, reprezentativní vystupování,
 - proaktivní přístup k práci a chuť učit se novým věcem,
 - znalost práce s MS Office, schopnost práce se spisovou službou výhodou.
 
Nabízíme:
- práci v perspektivní organizaci na hlavní pracovní poměr,
 - mzdové ohodnocení dle praxe a zkušeností kandidáta,
 - jazykové vzdělávání a odborná školení,
 - moderní pracovní prostředí a možnost parkování přímo na pracovišti,
 - 6 týdnů dovolené,
 - pružná pracovní doba a možnost částečně pracovat z domu,
 - univerzitní mateřská školka,
 - příspěvek na penzijní připojištění po prvním roce pracovního poměru,
 - závodní stravování v menze,
 - MultiSport karta.
 
Přihlášky doložené životopisem a motivačním dopisem zasílejte na e-mailovou adresu petra.brozova@vsb.cz do 15. 10. 2025. Do předmětu zprávy uvádějte prosím „VŘ na pozici Asistent/ka oddělení veřejných zakázek a právních služeb“.
Osobní údaje uchazeče budou zpracovány v rozsahu nezbytném pro realizaci výběrového řízení v souladu s Nařízením EU 2016/679.